vrijdag 21 juli 2017

hylly plank achter de bank

Ik ben nu toch iets leuks gestart! hylly de Finse vertaling van het woord plank. Met hylly maak ik een plank voor achter de bank. In de hylly zit een luxe flip cover stopcontact met USB. Naast de mogelijkheid om op de bank je telefoon of tablet op te laden, is de hylly ook perfect om de afstandsbedieningen op te ruimen. Met een hylly kan je lekker op de bank blijven zitten en ben je niet afhankelijk van een verlengsnoer of plekkie in de keuken.

Er zijn op dit moment 2 verschillende typen hylly's te krijgen. De hylly Classic en de hylly Trendy. Hieronder een afbeelding van de hylly Classic. Deze is gemaakt van oud eikenhout dat vroeger een Franse spoorwegwagon was. Dit prachtige materiaal is een aanvulling voor elk interieur en past bij elke bank.


Voor meer kleur is er de hylly Trendy. Deze hylly is gestoffeerd en standaard in 7 verschillende kleuren leverbaar. Je kan nu je bank een boost geven door in een mooie felle of juist rustige kleur een hylly achter je bank te zetten. De luxe uitstraling en mooie afwerking geven je bank meer mogelijkheden. hylly is een perfect alternatief voor een bijzet tafeltje.
hylly is ontstaan omdat ik in de keuken stond, want ja daar zijn veel stopcontacten, maar je kan beter op de bank zitten. Een beetje brainstormen en een proof of concept later en ik wil niet meer anders.

Achter een bank hoort een plank. Alles binnen handbereik. En de telefoon aan de lader en toch klaar om te gebruiken. 


Dus kom op! Ruim je bank op. Blijf weg uit de keuken om je telefoon op te laden. Zet een hylly achter de bank en geniet van het prachtige materiaal en mooie ontwerp. 







Om een en ander duidelijker te maken heb ik ook nog een leuk filmpje gemaakt. Laat me gerust weten wat je ervan vindt.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten